ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Η ιστοσελίδα www.revitalash.gr ανήκει στην εταιρεία με επωνυμία «Chrysallis Proderma Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία», (εφεξής «Εταιρεία») [έδρα: Δήμος Αμαρουσίου, Γράμμου 71, τ.κ.15124, ΑΦΜ: 999802353/Δ.Ο.Υ Αμαρουσίου/ΓΕΜΗ: 4593401000]. Τηλ.2109329800, email chrysallis@chrysallis-proderma.gr

Η περιήγηση και αγορά προϊόντων και αγαθών από την παρούσα ιστοσελίδα υπόκειται στους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις χρήσης του (εφεξής «Όροι»). Κάθε χρήστης που κάνει χρήση και συναλλαγή με το ηλεκτρονικό κατάστημα www.revitalash.gr τεκμαίρεται ότι έχει διαβάσει τους Όρους και ότι τους αποδέχεται ανεπιφύλακτα. Σε περίπτωση διαφωνίας με τους Όρους δεν θα πρέπει να προβείτε σε συναλλαγή.

  1. ΌΡΟΙ -ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ

Η «Εταιρεία» διατηρεί το δικαίωμα να επεκτείνει, να ενημερώνει, να βελτιώνει την ιστοσελίδα της και να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους Όρους. Αναλαμβάνει να ενημερώνει τους χρήστες για οποιαδήποτε μεταβολή μέσα από την παρούσα ιστοσελίδα.

Σας συστήνουμε να διαβάζετε σε τακτά χρονικά την παρούσα πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων και τους Όρους προκειμένου να ενημερώνεστε για τυχόν αλλαγές.

  1. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η «Εταιρεία» δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που ενδεχομένως παρουσιαστούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο, και κατά την διάρκεια αυτής, και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου.

  1. ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Η Εταιρεία δεσμεύεται όσον αφορά στην διασφάλιση της ακεραιότητας και της ασφάλειας των δεδομένων που συλλέγει σχετικά με τους χρήστες του ηλεκτρονικού της καταστήματος.

Για τον σκοπό αυτό η Εταιρεία έχει υιοθετήσει διαδικασίες, οι οποίες προφυλάσσουν τα προσωπικά δεδομένα που οι χρήστες καταχωρίζουν στην ιστοσελίδα ή παρέχουν με οποιοδήποτε άλλο μέσο (πχ. τηλεφωνικά). Αυτές οι διαδικασίες προστατεύουν τα δεδομένα των χρηστών από οποιαδήποτε μη επιτρεπόμενη πρόσβαση ή αποκάλυψη, απώλεια ή κακή χρήση, και αλλαγή ή καταστροφή. Βοηθούν επίσης στο να πιστοποιείται ότι τα στοιχεία αυτά είναι ακριβή και χρησιμοποιούνται σωστά.

  1. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ:

Οι πληροφορίες που έχουν δοθεί εκούσια από τους χρήστες της παρούσας ιστοσελίδας, χρησιμοποιούνται από την Εταιρεία προκειμένου οι χρήστες να έχουν άμεση επικοινωνία με την Εταιρεία, να τους παρέχονται απαντήσεις σε ερωτήματα που θέτουν και να εξυπηρετούνται οι παραγγελίες τους. Οι πληροφορίες που συλλέγονται μέσω της παρούσας ιστοσελίδας, έχουν ως σκοπό τη μέτρηση της επισκεψιμότητάς της, τη διεύρυνση των προτιμήσεων των πελατών / επισκεπτών της και τη διευκόλυνση των συναλλαγών τους. Η Εταιρεία δεν μοιράζεται με κανέναν άλλο οργανισμό ή συνεργάτη τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις, ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία αφορά τους χρήστες και πελάτες της. Διαβάστε την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της Εταιρείας για περισσότερες λεπτομέρειες.

  1. ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ:

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Τα προϊόντα που αγοράζει ο χρήστης-πελάτης παραδίδονται στην διεύθυνση την οποία δηλώνει κατά την εγγραφή του ως διεύθυνση παραλαβής και συνοδεύονται από το αντίστοιχο παραστατικό στοιχείο. Οι παραδόσεις γίνονται με υπογραφή του παραλήπτη επί των σχετικών εγγράφων.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

Η Εταιρεία αποστέλλει τα προϊόντα στους πελάτες εντός 2-3 εργασίμων ημερών από την επομένη ημέρα της καταχώρισης της παραγγελίας τους, μέσω της συνεργαζόμενης με την Εταιρεία, εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική, εκτός εάν συμφωνηθεί εγγράφως άλλος τρόπος αποστολής με επιβάρυνση του πελάτη-χρήστη. Η Εταιρεία γνωστοποιεί τα στοιχεία επικοινωνίας του πελάτη στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία, με σκοπό την εκτέλεση της μεταφοράς, χωρίς να ευθύνεται για τυχόν κακή χρήση των στοιχείων αυτών από την τρίτη εταιρεία. Ο παραλήπτης οφείλει να ευρίσκεται στο χώρο παράδοσης των προϊόντων εντός του προσυμφωνημένου ωραρίου, άλλως το προϊόν θα επιστρέφεται στις αποθήκες της Εταιρείας ή της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας, και θα επακολουθεί συνεννόηση για την εκ νέου αποστολή, χωρίς να αποκλείεται οικονομική επιβάρυνση για τον παραλήπτη. Σε περίπτωση εσφαλμένης καταχώρησης στοιχείων παράδοσης, η Εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν μη παράδοση ή/ και παράδοση σε μη δικαιούχο. Η παράδοση θεωρείται προσήκουσα όταν γίνει στη δηλωθείσα κατά την παραγγελία διεύθυνση, ακόμα και όταν γίνει σε σύνοικο χωρίς εξουσιοδότηση από τον πελάτη. Εάν ο πελάτης επιθυμεί αυτοπρόσωπη παρουσία του κατά την παράδοση, οφείλει να παρίσταται κατ’ αυτήν στο προκαθορισμένο χρονικό περιθώριο.

Η παράδοση μπορεί να καθυστερήσει:

  • Κατά τη διάρκεια περιόδων με μεγάλη εμπορική κίνηση
  • Εξαιτίας δυσμενών καιρικών συνθηκών
  • Σε περίπτωση ανωτέρας βίας
  • Σε δυσπρόσιτες περιοχές

Το κόστος παράδοσης των προϊόντων εντός της Ελληνικής Επικράτειας:

  • Για αγορές κάτω των 49€ (ευρώ) είναι 4€ (ευρώ) εντός και εκτός Αθηνών
  • Για αγορές άνω των 49€ (ευρώ) το κόστος αποστολής καλύπτεται από την Εταιρεία.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για τις αγορές από την www.revitalash.gr δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για πληρωμή με αντικαταβολή!

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

Η Εταιρεία αποστέλλει τα προϊόντα της αποκλειστικώς εντός των ορίων της Ελληνικής επικράτειας. Τα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος ωστόσο μπορούν να αποσταλούν και εκτός Ελλάδος (π.χ. στη Κύπρο) μετά από σχετική συνεννόηση με την Εταιρεία. Σε αυτές τις περιπτώσεις όμως το κόστος επιβαρύνει τον πελάτη.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ

Ακύρωση εντολής πριν την παράδοση (δικαίωμα υπαναχώρησης πριν την παράδοση)

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την εντολή ή να ακυρώσει τη συναλλαγή πριν λάβει τα αγορασθέντα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης αποστέλλει μία δήλωση ακύρωσης στην Εταιρεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@revitalash.gr. Η Εταιρεία θα αποδεχθεί την ακύρωση και θα επιστρέψει το τίμημα στον πελάτη με πίστωση της πιστωτικής του κάρτας μόνο εφόσον το αγορασθέν προϊόν/τα δεν έχουν παραδοθεί στην επιχείρηση ταχυμεταφοράς (courier) για παράδοση στον πελάτη. Εάν έχουν ήδη δοθεί στην επιχείρηση ταχυμεταφοράς, τότε η ακύρωση θα θεωρηθεί ως επιστροφή των προϊόντων κατά τους κατωτέρω όρους.

ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Εάν ο πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την πραγματοποιηθείσα αγορά, έχει το δικαίωμα να ζητήσει την αλλαγή του αγορασθέντος προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης μπορεί να αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα στην Εταιρεία στη διεύθυνση info@revitalash.gr, ζητώντας την αλλαγή του προϊόντος με άλλο προϊόν της επιλογής του.

Αλλαγές δεν θα γίνονται δεκτές για προϊόντα που πωλούνταν με έκπτωση κατά τη στιγμή της αγοράς.

Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν, τότε ο πελάτης θα ειδοποιηθεί ηλεκτρονικά, με e-mail, να προχωρήσει σε νέα πληρωμή (για την πληρωμή της διαφοράς). Το e-mail θα περιέχει σύνδεσμο στην ιστοσελίδα πληρωμών του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος, μέσω της οποίας ο πελάτης θα εισάγει όλα τα απαραίτητα στοιχεία πληρωμής σύμφωνα με τους όρους κατωτέρω. Εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν τότε η Εταιρεία θα πιστώσει στον πελάτη τη διαφορά, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η αγορά.

Κάθε αίτημα για αλλαγή προϊόντος πρέπει να αποστέλλεται στην Εταιρεία εντός 14 ημερολογιακών  ημερών από την παραλαβή του.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητα και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παρέλαβε τα προϊόντα να υπαναχωρήσει από την πώληση και να δηλώσει ότι δεν επιθυμεί το προϊόν που αγόρασε, να το επιστρέψει και να ζητήσει επιστροφή του πληρωθέντος τιμήματος όπως προβλέπεται από την ελληνική νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (δικαίωμα υπαναχώρησης από συντελεσθείσα πώληση).

Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης ένα έντυπο όπου ξεκάθαρα θα αποτυπώνεται το αίτημά του και μπορεί να το στείλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση που σημειώθηκε ανωτέρω info@revitalash.gr. Η Εταιρεία θα σας αποστείλει επιβεβαίωση παραλαβής του αιτήματος υπαναχώρησης.

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ Ή ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

  • Επιστροφή ή αλλαγή ολόκληρου του προϊόντος

Τόσο το δικαίωμα αλλαγής όσο και το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (δικαίωμα υπαναχώρησης από την πώληση) αφορούν ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (πχ επί αξεσουάρ του προϊόντος).

  • Κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων

Η επιστροφή ή αλλαγή ενός προϊόντος δεν θα γίνεται δεκτή στην περίπτωση που το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί και θα επιστρέφεται στον πελάτη με δική του χρέωση. Γίνονται δεκτά μόνο προϊόντα που βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, πλήρη και ακέραια και με την αρχική τους συσκευασία (περιλαμβάνοντας όλα τα αξεσουάρ, εγχειρίδια κλπ) και οι ετικέτες πρέπει να είναι ενσωματωμένες σ’ αυτά. Επίσης, η συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να έχει παραμείνει άθικτη.

  • Αποστολή των προϊόντων στην Εταιρεία

Για κάθε προϊόν το οποίο επιστρέφεται ή για το οποίο ζητείται αλλαγή, ο πελάτης πρέπει να περιλαμβάνει κατά την αποστολή του το πρωτότυπο παραστατικό στοιχείο (απόδειξης λιανικής ή τιμολόγιο).

Το κόστος αποστολής / μεταφοράς των προς επιστροφή ή προς αλλαγή προϊόντων εντός ή εκτός Ελλάδος βαρύνει τον πελάτη.

  • Προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων

Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης κάποιων από τις ανωτέρω προϋποθέσεις, η Εταιρεία δικαιούται να μη δεχθεί την επιστροφή ή την αλλαγή του προϊόντος.

  • Επιστροφή τιμήματος

Η Εταιρεία έχει υποχρέωση να επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που υπαναχώρησε ο πελάτης, υπό την προϋπόθεση ότι ο πελάτης επέστρεψε το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Σε κάθε περίπτωση η Εταιρεία θα ειδοποιήσει τον πελάτη με σχετικό μήνυμα μόλις γίνει η πλήρης επεξεργασία του αιτήματος επιστροφής/αλλαγής και πότε δόθηκε από την Εταιρεία η εντολή επιστροφής των χρημάτων στον πελάτη. Ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις από το πιστωτικό ίδρυμα που θα επεξεργάζεται τις εγγραφές.

 

  1. ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Σε περίπτωση που έχετε παράπονα ή διαφωνείτε με τον τρόπο που σας εξυπηρετήσαμε μπορείτε εκτός από το να απευθυνθείτε στα Ελληνικά Δικαστήρια για την επίλυση της διαφοράς να απευθύνεστε και στο link [https://www.eccgreece.gr/el/online-dispute-resolution/] ηλεκτρονική πλατφόρμα για την εναλλακτική επίλυση διαφορών. Μπορείτε επίσης να απευθύνεστε στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή [www.efpolis.gr].